Anbefalte innlegg

Har ett irriterende problem som er ganske så enkelt som 2 skiltlys som ikke fungerer... Trodde det kun var + og - og tut å kjør, men noe må væe galt!? Har målt at det er spenning, men jeg får ikke lys når jeg putter pæra inn. Trodde det var lyspæra først, men ingen av de 3 pærene jeg kjøpte funka... Har jeg oversett noe? De delene jeg bruker er nye orginale deler?

 

Takker for svar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ha dårlig kontakt til jord ?

 

Prøv å måle spenningen når pæren er i......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ledningene inni gummistrømpa i skjøten mellom tak og bakluke. Ikke ukjent at ledningene gnisser av inni strømpa der etterhvert. Strømpa på venstre side mener jeg det er...den høyre er bare spylerslangen.

 

Skriver at du har spenning, men som skrevet før over her: Har du jording?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda. Holdt på litt i dag å fant ut ledningene ti bakluka har vært kappet før. Var en kortslutning på jord og diverse andre ledninger pga av dårlig lapping av ledninger. Slår aldri feil at det er oppi gummibelgene det er no galt...

Men så lenge det lyser nå så eg jeg fornøyd:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.