Anbefalte innlegg

Corrado_001.jpg

 

På siden av denne bilen er det jo da blinkers, i skjermen forann. Disse er helt annerledes enn de jeg hadde på gamle Corra. Gamle Corra, hadde små korte, relativt firkantete blinkers.

 

Er det noen som kan se hvilken type lys dette er? Jeg kan jo ikke få byttet de, uten å vite hvilke lys det er. Og disse var jo skrekkelig stygge da gitt.

 

Disse lysene er lange, kanskje 4 cm lang,og 1- 1,5cm brede, ca dobbelt så lange som originale lys.

 

 

Skjermene er kuttet opp for å få plass til disse lysene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ligner fryktelig mye på Mercedes-blinkere, en typisk greie ved bruktimport, at de dytter eller annet de har liggende. Jeg har sett utallige MB og BMW med VAG's standard 80-talls sideblinklys, for ikke å glemme de universale blinkerne til 19.90 som enhver bilrekvisitaforretning har.

 

Grunnen til at dette skjer er at sideblinklys var ikke påbudt i Tyskland før på midten av 90-tallet. Derfor må det ettermonteres her på berget, hvor sideblinkere har vært påbudt siden 1971.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det Corren din Arne? Den var jo også driiitrå!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

De ligner fryktelig mye på Mercedes-blinkere, en typisk greie ved bruktimport, at de dytter eller annet de har liggende. Jeg har sett utallige MB og BMW med VAG's standard 80-talls sideblinklys, for ikke å glemme de universale blinkerne til 19.90 som enhver bilrekvisitaforretning har.

 

Grunnen til at dette skjer er at sideblinklys var ikke påbudt i Tyskland før på midten av 90-tallet. Derfor må det ettermonteres her på berget, hvor sideblinkere har vært påbudt siden 1971.

 

Huff da..kanskje jeg må ut til Bertel O steen å høre med de da, hvilke blinkers dette egentlig er..

 

synd, jeg må sveise skjermen for å få plass til de vanlige VAG lysa, disse er for store, og har en annen tilkopling enn eks. Golf 2 blinkersa...Trenger klarglass lys..hvor får mann sånn da, hvis dette er Merce lys?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård

Er det Corren din Arne? Den var jo også driiitrå!!

 

Det er det! Rå og rå..synes den ser ut som en dass, jeg..men nå kommer det en del forandringer på bilen etterhvert, og da blir det kanskje litt bedre..bl.a ny lakk og farge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

De ligner fryktelig mye på Mercedes-blinkere.

 

Stemmer det Per! Er prikk like de som står på Brutterns W124!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Sørheim

Stemmer det Per! Er prikk like de som står på Brutterns W124!

 

Hm...er vell som å banne i kirka det her da, men hvor får jeg takk i styling blinkers til merce? Må ha klarglass lykter..kan ikke kjøre med det derre der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.