#1 Skrevet April 24, 2006 Meg og Jan Christer her sitter med et lass ledige sengeplasser i hytte fra søndag til mandag og ledige plasser i bilene. SÅ om ingen har noen ekstrem god grunn til å holde seg hjemme denne aktuelle kvelden er det bare en ting å gjøre, næmlig henge seg med oss og gjenta suksessen fra i fjor, var en knakende god fest og masse flotte bils å se på dagen derpå, om noen kunne tenke seg å være med er det bare å ta kontakt med meg eller Jan på PM eller mobil. Johnny: 99028496 Jan C: 97070756 J.A. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2006 Min søster sin bursdag satt en klar stopper for den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2006 Min søster sin bursdag satt en klar stopper for den klar stopper?koffor?det må vel gå an å slippe unna vel?jeg skal liksom i barne dåp søndagen men det blir heller en rask visit bare for å vise trynet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...