#1 Skrevet April 24, 2006 Motoren det gjeld er ein 2001 1,8t (AWT) 193 hk. Har i den seinare tid fått eit melding 17536 Fuel trim bank1 (Mult): system too lean. Etter ein del fram og tilbake blei mistanken lagt på lmm. Ved 6000 omdr. ga den ut ca. 125 g/s. Reingjorde den med frogassar-reins og då steig den til ca. 135. Ein formel som seier at ein skal multiplisere ant. hk. med 0,8 skulle tilseia at den skulle gi ut ca. 155g/s. I tillegg viste det seg at gruppe 32,2 viste 17,2% (skal ligga mellom -10 og + 10%). Dette indikerte at motoren gjekk på for mager blanding. Bestillte meg ny lmm og monterte den i dag. Logga med VAG-COM og ved ca. 6000 omr. (flat fjøl) ga no lmm ut 168 g/s. . I tillegg gjekk gruppe 32.2 ned til ca. 7,5 etter ca. 2 km køyring. Dette er heilt sikkert ikkje ein garantert måte å detektera ein lmm som er på veg til å gi seg, men ved det fungerte i allefall på min bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2006 Flott tips! Den er ellers litt tricky å få målt skikkelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2006 Motoren det gjeld er ein 2001 1,8t (AWT) 193 hk.Har i den seinare tid fått eit melding 17536 Fuel trim bank1 (Mult): system too lean. Etter ein del fram og tilbake blei mistanken lagt på lmm. Ved 6000 omdr. ga den ut ca. 125 g/s. Reingjorde den med frogassar-reins og då steig den til ca. 135. Ein formel som seier at ein skal multiplisere ant. hk. med 0,8 skulle tilseia at den skulle gi ut ca. 155g/s. I tillegg viste det seg at gruppe 32,2 viste 17,2% (skal ligga mellom -10 og + 10%). Dette indikerte at motoren gjekk på for mager blanding. Bestillte meg ny lmm og monterte den i dag. Logga med VAG-COM og ved ca. 6000 omr. (flat fjøl) ga no lmm ut 168 g/s. . I tillegg gjekk gruppe 32.2 ned til ca. 7,5 etter ca. 2 km køyring. Dette er heilt sikkert ikkje ein garantert måte å detektera ein lmm som er på veg til å gi seg, men ved det fungerte i allefall på min bil. Når du sier 6000 rpm, er du ute å kjører da eller bare ruser du opp motoren..? Men takker for bra tips. Dette skal utprøves om ikke så lenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2006 Det er på landeveg. Akselererte full gass på 2. og 3. gir mendan eg logga med VAG-COM. Men eg så også forskjell før og etter bytte ved å holde jevnt turtall når bilen sto i ro. Ved 2400 omrd. før bytte ca. 6,5 g/s, etter bytte ca. 8,5 g/s. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...