Anbefalte innlegg

Har orginale potter på min 1.8T. Sliter med å få de pene. Er jo ikke noe fake krom greier på disse så det blanke metallat som sitter ytterst blir nok varmt og møkka "brenner" seg fast. Tips ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte shell asfaltrens på min. fungerte utmerket!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte shell asfaltrens på min. fungerte utmerket!

 

Takk for gode forslag! Tenker jeg prøver den enkleste først, selv om audiworld resepten så veldig spennende ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stålull og varmt vann bruker jeg på mine... Skrubber littegranne så er det skinnende blanke med en gang.. Spyler med litt rent vann tilslutt.. :jegtarn: *bling bling*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pussa et original anlegg til en audi 80 comp en gang.. blei helt knæsj resultat :)

 

 

brukte våtpapir og autosol!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Asfaltrens gjorde susen. Husker ikke hvordan røret var da det var nytt, men kanskje pusse det med noe annet for å få det enda litt blankere :)

 

 

a4-20.jpg

 

a4-22.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gir enderøret en omgang med Autosol etter at jeg har vaska det med tjærefjerner (f.eks. Glym sin Instant tar remover). På eksosanlegg som ikke har dobbel vegg i enderøret er nemlig dette problemet enda større...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.