Anbefalte innlegg

ja, jeg er jo klart på utkikk etter felger på Lupoen min.

Jeg har sett litt på Schmidt TH-Line, men har fort funnet ut at disse er ganske godt brukt blandt Lupoer, så vist noen har noen forslag til andre fete felger som kunne passet på en blodsenket Lupo hadde det vært kjekt!

Tenker på 14" bak og fremme med forholdsvis 8x14 fremme og 9x14 bak. Men der oppstår det problemer, de jeg har snakket med, mener maks bredde er 7x14 på en Lupo.

Noen som vet hva som er lovlig på en Lupo?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9x14 blir bra ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, jeg er jo klart på utkikk etter felger på Lupoen min.

Jeg har sett litt på Schmidt TH-Line, men har fort funnet ut at disse er ganske godt brukt blandt Lupoer, så vist noen har noen forslag til andre fete felger som kunne passet på en blodsenket Lupo hadde det vært kjekt!

Tenker på 14" bak og fremme med forholdsvis 8x14 fremme og 9x14 bak. Men der oppstår det problemer, de jeg har snakket med, mener maks bredde er 7x14 på en Lupo.

Noen som vet hva som er lovlig på en Lupo?

Se på bildene av Lupo med 14 tommere i Rieger-katalogen eller kikk på gamle bilder av bilen til Mattis Wang, da med 195/40 14 foran og 215/40 14 bak. Mener det var 8x14 foran og 9x14 bak på den...

Hvis jeg skal få lov å si min mening, synes jeg 215/40 14 (og i hvertfall 195/40) er for små hjul på Lupo. Selv med bilen skrudd helt ned og 0 glippe mellom bånnpanna og bakken, så er det glippe i skjermen ned til dekket. Så ville gått for 195/45 eller 205/45 14 på 8/8,5x14 HVIS jeg måtte velge 14 tommere.

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg vudert f.eks Dunlop SP9000 i 215/40 15 dekk på en kul og bred 15 toms felg, f.eks 8, 8,5 eller 9x15.

NB: Det finnes også 195/40 16 fra Dunlop, men dette blir et litt annet "look" på bilen din igjen, men som burde vurderes på en 7,5x16 eller 8 toms felg. Da vil det sikkert være mulig å finne en mye rimeligere felg også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.