#1 Skrevet April 25, 2006 Står mellom SP SPORT 9000 og EAGLE F1 GS-D3 Prismessigt er det nesten ingen forskjell. Kommentarer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2006 Står mellom SP SPORT 9000 og EAGLE F1 GS-D3 Prismessigt er det nesten ingen forskjell. Kommentarer?? Hva med Dunlop Sport Maxx?? kjører F1 på bilen min nå. ligger på som F. ps. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=48767 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2006 Begge er jo kongedekk, men jeg ville tippet over på F1 jeg oxo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2006 Har prøvd begge på samme bil. F1-dekka satt best men også de som ble slitt raskest. Faktisk ganske betydelig raskere også..... Lykke til med valget! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2006 Får F1 til 1410 pr dekk så går nok for den typen. Ser bra ut på bilen og, med tanke på mønsteret... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...