#1 Skrevet April 19, 2004 Er det noen som har tenkt seg nedover til Oslo eller? Tenkte jeg skulle dra jeg... VACN har jo invitert så det kan jo hende det blir gøy kombinert med noe mere. Noen som vet noe? Morten B. blir du med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2004 Når va d? Va d itj nå opplegg på hellerudsletta i helga å da? Eller va d neste helg... Har ingen umiddelbare planer om å fræse te Oslo nei. Skjønne jo at du vil ha mæ nedover, så du får skyss hjem igjen Du får heller kom dæ te Lånke den 8. mai. Da blir det litt banekjøring og skoi brombrom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2004 Har ordna mæ transport æ. Ska sitt på me Villy opp på Søndag og kjør ned på Mandag æ. Eller om du itj har lyst til å kjør bil`n min ned til Oslo (Ergo Gratis tur enveis) å bli med på årsmøte t hælga 24 April på MOTORMESSA på HELLERUDSLETTA 23-24.April Bli sikker no tull å gøy der vettu. BROMBROM Da sparer vi begge litt.... Kan vel tenkes at æ kjæm t lånke jahaha :=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...