#1 Skrevet April 25, 2006 Var på bilextra å hørte på nytt eksosanlegg for å få mere gromlyd ut av femmeren men det var ikke så lett å få til. De fant frem tegningene å slik til effektanlegget (foresten så var det et rustfritt simons 2,5") men da så jeg at det ikke stemte. bakpotta på tegningen var rettstillt i forhold til min som ligger på langs mellom bakhjulene viss dere sjønner. Tegningene til S2 eksosen var lik da i mine øyne da. har ikke hatt tid til å sett så mye under bilen men noen som har peil på dette da jeg har akkurat kjøpt bilen å har ikke så mye erfaring med coupe'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2006 Det er pga quattroen at potta ligger tverrstilt på bilen din. Den tegninga de fant frem var nok til en fwd. Så be dem sjekke papirene sine en gang til du... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2006 Du skal ha dette: Min bror hadde dette på sin gammle 20V Coupe Q http://www.ray.se/Katalog/AUDI/AUDI-09.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2006 Der har vi den ja. Det var den jeg mente på at var riktig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...