#1 Skrevet April 25, 2006 Var inne på Simons sine sider og skulle prøve å finne "Effektanlegg" til min Golf 2 G60, men kunne ikke si at jeg fant noe, men lurer på om det er noen andre modeller som passer? Som f.eks Gti 8V eller no?? Slenger med linken til siden: http://www.simons.se/Katalog/VW.htm Hadde vært fint om noen hadde giddi å sett på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2006 Uten at jeg kan garantere noe, så regner jeg nesten med at GTI 8V passer ja, er jo "samme" topp på disse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2006 Var inne på Simons sine sider og skulle prøve å finne "Effektanlegg" til min Golf 2 G60, men kunne ikke si at jeg fant noe, men lurer på om det er noen andre modeller som passer? Som f.eks Gti 8V eller no??Slenger med linken til siden: http://www.simons.se/Katalog/VW.htm Hadde vært fint om noen hadde giddi å sett på det Da jeg hadde Golf G60 Kjøpte jeg Simons effektanlegg som passer Corrado G60, passet veldig bra dette! Fant heller ikke til Golf G60. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2006 jeg brukte til 16v, mener de er lik til 8v 16v å g60 men jeg fjernet katten å potten rett etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2006 jeg brukte til 16v, mener de er lik til 8v 16v å g60 men jeg fjernet katten å potten rett etter. Hvis det er med grenrør passer ikke 16v vertfall, men dette er vel gjerne fra grenrør og bakover... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2006 det er rett! grenrør må være fra 8v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 27, 2013 Hvor er det mulig å oppdrive Simons anlegg og grenrør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 27, 2013 mekonomen og hellanor iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 27, 2013 Extremecar var forhandler tidligere, har ikke sjekket nå nylig men.. Prisen var bra der også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...