#1 Skrevet April 25, 2006 noen som har 4plater med bolter så jeg får brukt felgene mine`?? jeg må ha tak i før 1mai.. dette må da være 4x108... får ikke brukt kerscher felgene mine uten.. er bestilt plate ifra tyskland el no de annkom norge for over en uke siden men har ikke sett noe til de.. d jeg trenger ser da sånn ut... noen som kan hjelpe meg:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2006 Hvis du har mål og slikt på den, så drar du til nermeste mekaniske verksted så får du laga slike! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2006 blir vanskelig og rekke d på en uke gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2006 Hadde jeg hatt tid skulle jeg laget de for deg, men har desverre fult opp med egne prosjekt nå om dagen! På et par timer burde man klare og lage de der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2006 joa sant nok men d er ingen som har tid.. så vitt jeg vet..! men jeg får bare høre rundt og håpe noen kan elr at noen har liggende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2006 bumpeti:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2006 noen som kan lage noen sånne i boltsirkel 4x108?? hmm har bestillt ifra tyskland men d kommer jo aldri.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2006 noen som kan lage noen sånne i boltsirkel 4x108?? hmm har bestillt ifra tyskland men d kommer jo aldri.... Er det bare spacer du skal ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2006 det er på en måte en spacer men den skal ligge inni felgen for og få til den rette boltsirkelen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...