#1 Skrevet April 25, 2006 Derre ferbainna eu-kontrollen avslørt at bakdekkan mine stekk vel mytji utom bakskjerman på S4'n, nån proffe eller hobbymek. i bya som hell på med valsing? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2006 Valset hjulbuene mine hos Wheelie. 500,- per hjulbue. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2006 einar stokkdal ved radiatorservice på heggstadmoen valser:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2006 Valset hjulbuene mine hos Wheelie. 500,- per hjulbue. Berga lakken eller? Ny lakkert S4'n sjø. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2006 einar stokkdal ved radiatorservice på heggstadmoen valser:) Har ikke personlig erfaring fra han, men har hørt to uavhengige skryte hemningsløst av arbeidet hans Har heller ikke peiling på pris, men vurderer å ta turen innom når det blir nye hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2006 Berga lakken eller? Ny lakkert S4'n sjø. Lakken sprakk noen steder. Skal lakkere skjermene uansett, så hadde ikke så stor betydning for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2006 Har ikke personlig erfaring fra han, men har hørt to uavhengige skryte hemningsløst av arbeidet hans Har heller ikke peiling på pris, men vurderer å ta turen innom når det blir nye hjul Aiaiai , dette høres morskt ut, spørs om det blir en telefon til han For dette er vel enkleste måten å få skjermen utenfor dekka? Har vurdert de skjermlistene som sitter på S6'n, men ikke veit æ om dem passa og om det bli nok, lakkeres må dem å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2006 Aiaiai , dette høres morskt ut, spørs om det blir en telefon til han For dette er vel enkleste måten å få skjermen utenfor dekka? Har vurdert de skjermlistene som sitter på S6'n, men ikke veit æ om dem passa og om det bli nok, lakkeres må dem å. Da ville jeg gått for valsing istedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...