Trondheim: Valsing av hjulbuer

Anbefalte innlegg

Derre ferbainna eu-kontrollen avslørt at bakdekkan mine stekk vel mytji utom bakskjerman på S4'n, nån proffe eller hobbymek. i bya som hell på med valsing?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Valset hjulbuene mine hos Wheelie. 500,- per hjulbue.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

einar stokkdal ved radiatorservice på heggstadmoen valser:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Valset hjulbuene mine hos Wheelie. 500,- per hjulbue.

Berga lakken eller? Ny lakkert S4'n sjø.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

einar stokkdal ved radiatorservice på heggstadmoen valser:)

Har ikke personlig erfaring fra han, men har hørt to uavhengige skryte hemningsløst av arbeidet hans :)

Har heller ikke peiling på pris, men vurderer å ta turen innom når det blir nye hjul :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Berga lakken eller? Ny lakkert S4'n sjø.

Lakken sprakk noen steder. Skal lakkere skjermene uansett, så hadde ikke så stor betydning for meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke personlig erfaring fra han, men har hørt to uavhengige skryte hemningsløst av arbeidet hans :)

Har heller ikke peiling på pris, men vurderer å ta turen innom når det blir nye hjul :)

Aiaiai , dette høres morskt ut, spørs om det blir en telefon til han :) For dette er vel enkleste måten å få skjermen utenfor dekka? Har vurdert de skjermlistene som sitter på S6'n, men ikke veit æ om dem passa og om det bli nok, lakkeres må dem å.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aiaiai , dette høres morskt ut, spørs om det blir en telefon til han :) For dette er vel enkleste måten å få skjermen utenfor dekka? Har vurdert de skjermlistene som sitter på S6'n, men ikke veit æ om dem passa og om det bli nok, lakkeres må dem å.

Da ville jeg gått for valsing istedet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.