#1 Skrevet April 25, 2006 Hey Noen som har planer om en tur til Sharif å handle felger? Var innom de i bergen, men er jo bare jalla utvalg og dobbel pris. Kjapp kjøretur over? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2006 Om det er noen som skal over fjellet så har jeg mulignes en til som vil ha felger der i fra, som sikkert er med på å delbetale turen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2006 ja går i friperiode 8.mai, så da tenkte eg peise over i s4'en hmm ser du har felgene mine! hehe er det mulig å få prøvd de på TT'en min? bare for å se kordan det ser ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2006 ja går i friperiode 8.mai, så da tenkte eg peise over i s4'enhmm ser du har felgene mine! hehe er det mulig å få prøvd de på TT'en min? bare for å se kordan det ser ut? Spørs det du, da må du i så tilfelle komme til Ålesund, kommer til å være her oppe til 2 juni. Er det 5x100 på TT`n også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...