DEFA-forhandler i Haugesund?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvem som forhandler/monterer DEFA-alarmer i Haugesund?

Skulle hatt en pin-kode til alarmen min :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A/S Bilutstyr - Varden 25, 5535 Haugesund - tlf: 52704120

Nils Sørhaug AS - Øvregaten 133, 5527 Haugesund - tlf: 52707910

Toyota Haugesund - Salhusveien 169, 5538 Haugesund - tlf: 52704400

 

Alle tre er Defa-forhandlere, så minst en av de burde da drive med alarm:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hellanor har også, på Raglamyr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilpleiesenteret ( Toyota ) var veldig hjelpsom når jeg monterte defa alarm i forgje bil. De godkjente den faktisk også etter at jeg monterte selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay :) Noen som har peiling på om det er mulig å finne ut av hva som er pinkoden på alarmen? Hvis jeg tar bilen med til noen som monterer? Har seg slik at han jeg kjøpte bilen av ikke hadde fått noen kode og de som hadde montert den ikke kunne hjelpe han i ettertid pga at han da hadde solgt bilen. Var visst noe sikkerhetsgreier der..Kjøpte bilen i Kristiansand..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilpleiesenteret ( Toyota ) var veldig hjelpsom når jeg monterte defa alarm i forgje bil. De godkjente den faktisk også etter at jeg monterte selv.

 

Driver disse med montering og slikt da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått koden til en defa før, men det var ikke bare bare....

Du trenger serienr som står bak på alarmen, og gjerne kjenne noen som jobber i en butikk som selger, du bør i hvertfall kunne dokumentere at det er alarmen i din bil du har serienr til.....

lykke til, det lar seg gjør om du treffer rette folka

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått koden til en defa før, men det var ikke bare bare....

Du trenger serienr som står bak på alarmen, og gjerne kjenne noen som jobber i en butikk som selger, du bør i hvertfall kunne dokumentere at det er alarmen i din bil du har serienr til.....

lykke til, det lar seg gjør om du treffer rette folka

 

Hmm, kan bli vanskelig da altså..? Serienummeret, står det bak på sirenen det da?

Har jo ingen kvittering på at det er kjøpt alarm siden den sto i bilen da jeg kjøpte den. Men kan jo høre med han jeg kjøpte bilen av om han har noe kvittering..Men dersom jeg tar bilen med så er vel det på en måte en slags dokumentasjon, siden fjernkontroll og alt virker..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Serienr står på alarmsentralen (boksen som alle ledningen går inn i).

 

Møller kan hjelpe deg med dette. Les av nr på sentralen, og oppgi reg.nr ditt, så kan de ta kontakt med Defa for å få kode.

Koden kan de da legge inn i systemet på ditt reg.nr, til hjelp for deg eller annen eier av bilen ved en senere anledning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Serienr står på alarmsentralen (boksen som alle ledningen går inn i).

 

Møller kan hjelpe deg med dette. Les av nr på sentralen, og oppgi reg.nr ditt, så kan de ta kontakt med Defa for å få kode.

Koden kan de da legge inn i systemet på ditt reg.nr, til hjelp for deg eller annen eier av bilen ved en senere anledning.

 

 

Dette hørtes jo bedre ut. Hvis det er så enkelt da..hehe :) Får se om jeg finner denne sentralen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.