#1 Skrevet April 25, 2006 Skrev et innlegg på treff: Link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2006 På selve motorfestivalen..? Vet ikke om jeg skal dit, men hadde planer om en tur på Golf-treff kl 17.00 på SIBA-parkeringen ved Statoil/McDonalds på Furuset, så Streetmeet ved Skedsmohallen etterpå.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=39687&page=2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2006 Klart selve motorfestivalen =) PimpMyRide gutta kommer og Dropper golftreffet etterpå jeg da, rekker det ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2006 Blir motorfestivalen på meg på dagen og Streetmeet etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2006 Blir motorfestivalen på meg på dagen og Streetmeet etterpå Flotters! Er med på kolonne kjøringen eller? Hoppe på ved mykle ca 0815-0830 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2006 Blir motorfestivalen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2006 det blir nok en stor omvei for meg da jeg bor på den andre sia.... lettere for meg å kjøre rv4 nesten hele veien.... Kommer vel heller ikke til å dra sååå tidlig heller trøtt i helga etter ei hel uke med gørr Telenor jobbing..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2006 Noen som har litt mer info om Motorfestivalen? Hvor den er f.eks? Er det mange som skal på lokallagstreff på søndag da? Magnus, jeg blir kanskje med på kolonne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2006 http://www.motorfestivalen.no også er det en tråd om det her på forumet husk å kom innom vwaudi club standen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 27, 2006 Noen som har litt mer info om Motorfestivalen? Hvor den er f.eks? Er det mange som skal på lokallagstreff på søndag da? Magnus, jeg blir kanskje med på kolonne... Flotters =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 28, 2006 Noen som har litt mer info om Motorfestivalen? Hvor den er f.eks? Er det mange som skal på lokallagstreff på søndag da? Magnus, jeg blir kanskje med på kolonne... Det blir lokallags treff som vanlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 28, 2006 Satan! Jeg fikk ikke fly i dag... så må reise sørover i morgen... Da rekker jeg ikke Motorfestivalen med andre ord. Men på søndag skal jeg bli med på lokallagstreffet. Hvor og når blir det? Skal det være Go-cartkjøring? Og er det noen fra Elverum som skal dit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 28, 2006 Satan! Jeg fikk ikke fly i dag... så må reise sørover i morgen...Da rekker jeg ikke Motorfestivalen med andre ord. Men på søndag skal jeg bli med på lokallagstreffet. Hvor og når blir det? Skal det være Go-cartkjøring? Og er det noen fra Elverum som skal dit? Vi har treff på Rudshøgda, men ligger inne forslag for flytting til valhall på moelv denne søndagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...