#1 Skrevet April 26, 2006 Hei ! Er snart i gang med sandblåsing av noen retro felger jeg fikk for kr.0,- . Lurer litt på hva slags grunning jeg bør bruke.....? (Det er Alu felger) Takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2006 Khmm....Bump:stikke: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2006 Syregrunning er vel å anbefale på alu.felger! Fåes kjøpt på alle respektable fargehandler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2006 zink også, men ikke filler grunning fikk jeg beskjed om i dag på mobirek i lillestrøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2006 går vel sikkert ann å legge fyller etter syregrunning hvis man skulle ha behov for det.. etter som jeg har forstått det skal det være syregrunning på alt bart metall..(?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2006 syregrunning er best ja, men zink grunning funker veldig bra det og. sa dem på mobirek. dem selger billakk og allt mulig slikt så tror dem har litt peiling Fyller fikk jeg beskjed om att det ikke var så bra til det formålet som en felg er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2006 OKi, men hvilken lakk og klarlakk er best da? Merke? Hvis noen Som VET da!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2006 Har ikke sett noe som hetter syregrunning. Hvem selger dette Biltema evt andre ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2006 bilekstra har en skikkelig bra en.. anbefales! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 27, 2006 OK. Takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...