kan jeg bruke bakre motorfeste fra corrado på min syncro?

Anbefalte innlegg

Jeg ser på ETKA at det er forskjellige fester bak på motoren på syncro utgavene og FWD. Men kan jeg bruke festet til corrado for det? Har muligheten til å få tak i et forsterket feste nå nemlig..

 

håper på raskt svar.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spørs om du mener det som er skrudd i blokka eller om du meina selve gummi opphenget....

den alu vinkeln som er skrudd i blokka vil vel ikke passe...

 

men gummiklumpen vil passe mener jeg på....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser på ETKA at det er forskjellige fester bak på motoren på syncro utgavene og FWD. Men kan jeg bruke festet til corrado for det? Har muligheten til å få tak i et forsterket feste nå nemlig..

 

håper på raskt svar.... :)

Jeg brukte vanlig motorfeste fra G2 16v på min G60 men det er to forskjellige typer bakre fester.Corrado har vel ikke det med den "rynde" foringen som sitter på passaten.En kompis bestillte fester til sin 89 rado og det var annerledes innfestning mot ramma

bilde av corrado feste her til høyre

2sett_fester%20003_2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte vanlig motorfeste fra G2 16v på min G60 men det er to forskjellige typer bakre fester.Corrado har vel ikke det med den "rynde" foringen som sitter på passaten.En kompis bestillte fester til sin 89 rado og det var annerledes innfestning mot ramma

bilde av corrado feste her til høyre

2sett_fester%20003_2.jpg

 

 

 

ser jo veldig likt ut da, må bare skru av den festeboksen til den runde dingsen,

da vil du få et feste som ser likt ut... hvertfall i innfestninga...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja på syncroen så er det et sånt rundt gummifeste. Men jeg tror kanskje at festet i selve ramma på bilen er likt.. Sånn at man får festet et corrado feste, men jeg er usikker på hvordan høyden o.s.v blir.

 

Rart at de ikke bare brukte et corrado feste hvis det lar seg gjøre liksom!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selve aluminiumsklompen som er skrudd i blokka er forskjellig ja. Det fant jeg også ut her i vinter.. :)

 

BTW.. sinnsykt fine motorfester du hadde bilde av der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.