#1 Skrevet April 26, 2006 Hei, er det noen som har bilder av noen fine jetta`er, så legg dem inn her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2006 Finfin bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2006 Jatta`n til Ole Martin herfra er jo en lekker sak da.. Helrøde baklykter med mellomplate fra Japan ( om jeg ikke husker helt feil ), veldig pen og spesiell lakk, Golf III dash etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2006 Finfin bil.. 5 bolt? Trodde samtlige Jetta/Golf ble levert med 4 bolt jeg.. Litt mer enn hva "skinnet" avslører her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2006 fin eller ikke, her er iallefall min gamle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2006 5 bolt? Trodde samtlige Jetta/Golf ble levert med 4 bolt jeg.. Litt mer enn hva "skinnet" avslører her? det har du rett i, men golf III gti og vr6 deler passer mer eller mindre rett på, så det kan nok vere at det skjuler seg litt under panseret på denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2006 gul og kul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 26, 2006 ett til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 26, 2006 Her er en.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 26, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 26, 2006 Detter er en jeg bygde om for ca 8 år siden. 2dørs g60, godkjent ombygd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 26, 2006 Her er noen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 26, 2006 2 til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...