#1 Skrevet April 26, 2006 Jeg monterte aluringer rundt instrumentene i går går kveld. Der ble dritfrekt! Men da jeg i dag tidlig satte hele greia inn i bilen igjen lyser ikke KM og Trip teller... Jeg koblet fra bateriet og løsnet alle kontakter meget forsiktig... Har og dobbeltsjekka at kontaktene sitter i.. Hva har skjedd eller hva har jeg gjort galt? Kan jeg kjøre selv om det ikke lyser på den ruten? (Alle andre lys virker. Speedometer, turteller bensin og alt virker....) Noen som har noen ideer??? Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2006 Jeg monterte aluringer rundt instrumentene i går går kveld. Der ble dritfrekt! Men da jeg i dag tidlig satte hele greia inn i bilen igjen lyser ikke KM og Trip teller... Jeg koblet fra bateriet og løsnet alle kontakter meget forsiktig... Har og dobbeltsjekka at kontaktene sitter i.. Hva har skjedd eller hva har jeg gjort galt? Kan jeg kjøre selv om det ikke lyser på den ruten? (Alle andre lys virker. Speedometer, turteller bensin og alt virker....) Noen som har noen ideer??? Takker for svar! Spørs om du ikke bare har kommet borti pæra.. hvis det er samme pærer som til resten av belysninga så kan jo det være? Når du har det ute så kan du jo prøve en fra et anna sted å se om den fungerer.. kan jo være gåen pære oxo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2006 Sjekket evt. sikringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2006 Har ikke sjekka sikringene enda... Men etter litt nøyere titting ser jeg tallene på skiva, så det tyder på at det er en pære... Men må jeg demontere hele skjiten da? de pærene sitter vel inni insrumentboksen? er det normalt at pærrer kan gå når man har panelet ute? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2006 Har ikke sjekka sikringene enda... Men etter litt nøyere titting ser jeg tallene på skiva, så det tyder på at det er en pære... Men må jeg demontere hele skjiten da? de pærene sitter vel inni insrumentboksen? er det normalt at pærrer kan gå når man har panelet ute?[/QUOT De pleier å sitte greit til.. Tror ikke det er noe problem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2006 oki... Får skru opp i morgen igen da og sjekke ut... hadet det når en pære ikke lyser eller noe småtteri generelt ikke virker.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2006 Legge ut bilder med aluringene da Henrik?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2006 Legge ut bilder med aluringene da Henrik?! Jepp de kommer senere i kveld! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2006 Å ta ut instrumentpanelet UTEN å koble i fra batteriet er killer for instrumentet visst.Jeg gjorde det når jeg satte inn chromeringer,det kostet meg 5K å ikke koble av batteriet.. Måtte ha nytt intrument jeg da.. Så pass på det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 27, 2006 Her er bilder etter at ringene kom inn. Ble bra dette Mikael! Nå Her hatt hele dritten ute igjen for å skifte den ene pæra.... Var heldigvis ikke værre enn det.. Men nå er som sagt alt topp og flott igjen!!! Jeg kjøpte ett sett med FIS ramme, og det passa rett på det, selv om ikke har det... var bare å pusse litt med dremelen så limet fikk j\kontakt på baksiden... Ble stilig da med ringer rundt alt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 27, 2006 Så veldig bra ut dette Henrik Mulig det har noe med årgang på bilen å gjøre, men jeg koblet ikke fra batteriet når jeg skulle sette på ringer, og har ikke hatt problem av noe slag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 28, 2006 Jeg koblet fra jeg. Tror det er det sikreste når man skal ha av kontaktene bak.. Var jo bare en defekt pære som fikk meg til å bli litt frustrert.... men den er skifta og alt er perfekt! Ser rimelig kult ut på kvelden og når det røde lyset skinner litt i de blanke ringene!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...