#1 Skrevet April 26, 2006 Finner ikke noe senkefjærer som senker mere enn 30mm på nett, noen som vet hvor jeg kan få tak i noe som senker 40-50mm ??? Dette er til Quattro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2006 Finner ikke noe senkesett som senker mere enn 30mm på nett, noen som vet hvor jeg kan få tak i noe som senker 40-50mm ??? Dette er til Quattro... Jeg er rimelig sikker på at mine Koni Coilovers senker mer enn det om jeg skrur dem 'i bunn'. (og de skal passe på TT også - kjøpt fra Rodin, som klubben har en veldig bra avtale med) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2006 jeg kjøpte fk silverline x til TTen min fra amp-tuning.de kom på ca 8000kr om jeg ikke husker helt feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2006 jeg kjøpte fk silverline x til TTen min fra amp-tuning.de kom på ca 8000kr om jeg ikke husker helt feil. Skulle bare hatt fjærer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...