#1 Skrevet April 26, 2006 Når skal me reise oppover på mandag? Køyrer kolonne vel? Noken som er med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2006 Jeg er klar for kolonne på mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2006 Jeg er forhåpentligvis med på kolonne på mandag.. Driver og lakkerer noe greier, så håper det blir ferdig til da vertfall. Når det blir er egentlig samma for min del. Når begynner det oppi der..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2006 Begynner 10 i Valdres, reise fra Statoil Mjøsstranda kl 830 eller 900? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2006 Funker bra det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2006 Jeg og Anders Lillejordet kommer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2006 Noen som er med fra Lillehammer? Men driv å tenker på om jeg blir med fra Gjøvik. Er vel ikke noe vinterføre opp til Valdres fra Gjøvik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 26, 2006 Tviler sterkt på det.. Kjørte Filefjell og ned Valdres forrige torsdag på sommerdekk, og det var uproblematisk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2006 Noen som er med fra Lillehammer? Men driv å tenker på om jeg blir med fra Gjøvik. Er vel ikke noe vinterføre opp til Valdres fra Gjøvik? Jeg skal dit. Henger oss på fra Gjøvik. Men er det flere fra Lillehammer som skal dit kan jo vi kjøre kolonne vi også. Fra Lillehammer til Gjøvik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 27, 2006 Jeg blir med i kolonne jeg, stiller med 80Q. Blir det regn så blir jeg nok ikke med, men slik det ser ut på vg nå så blir det jo bra ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 27, 2006 Jeg skal dit. Henger oss på fra Gjøvik. Men er det flere fra Lillehammer som skal di,t kan jo vi kjøre kolonne vi også. Fra Lillehammer til Gjøvik. Veit om 2 til. Men vi blir da sikkert kjøren ned til Moelv og til Gjøvik. Kommer fra Lismarka alle 3 så. Blir litt omvei å kjøre til Lillehammer først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 27, 2006 Jeg får ikke blitt med: bh : ......men jeg er på jobb så jeg ser dere vel når dere møtes på Statoil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 27, 2006 Når ble det avreise fra Gjøvik, 8.30 eller 9.00 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 28, 2006 Litt offtopic... men skal folk på det vanlige lokallagstreffet som skal være på søndag også? Jeg er keen på å dra dit, siden jeg ENDELIG har muligheten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 28, 2006 Skal me spikre avreise kl 830 fra Gjøvik da? Da er me ca i Valdres kl 1000. Og angåandes lokallagstreffet på søndag, så er det jo gocart fra kl 1500, og treff i etterkant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 28, 2006 I'm in. Blir med til vællers, selv om bilen fortsatt ikke ser helt bra ut enda. Venter på at diverse ting skal komme, men dukker aldri opp, så da får en kjøre på med det man har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 28, 2006 Venter på at diverse ting skal komme, men dukker aldri opp, så da får en kjøre på med det man har... Hehe, den klubben er jeg også medlem av.. Morsomste delen på bilen, men ikke pokker om den klarer å komme.. Men 8.30 høres bra ut det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 28, 2006 Skal me spikre avreise kl 830 fra Gjøvik da? Da er me ca i Valdres kl 1000. Og angåandes lokallagstreffet på søndag, så er det jo gocart fra kl 1500, og treff i etterkant. Har ett lite forslg. Vi kan jo ta trffet på søndag på Valhall (go kart) Da bare flytter vi gokart kjøringen til kl 18,00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 30, 2006 Da spikrer me avreise fra Statoil Mjøsstranda kl 0900, og da må folk møte opp ca 845, slik at me er klar når kolonna fra Hamar kjem ca 0900. Og begrens køyringa, køyr som folk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...