#1 Skrevet April 26, 2006 Hei, hvordan monterer man 4-punkts belte når man ikke har bur? Tenker på de to som går bakover, de til siden kan vel festes til de orginale festene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2006 Hei, hvordan monterer man 4-punkts belte når man ikke har bur?Tenker på de to som går bakover, de til siden kan vel festes til de orginale festene? Jeg gjorde dette på 2 måter i gamlebilen. Når jeg hadde passasjerer baki festet jeg dem som går bak i samme som dem på siden... Når jeg ikke hadde passasjerer bak festet jeg dem i festene til beltene bake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2006 Jeg gjorde dette på 2 måter i gamlebilen. Når jeg hadde passasjerer baki festet jeg dem som går bak i samme som dem på siden... Når jeg ikke hadde passasjerer bak festet jeg dem i festene til beltene bake. Takk. Men hva har man i mellom beltet og der hvor det festet? Slik at man får festet det til orginal festet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2006 hvis jeg forstår deg rett, så spør du om hvordan de festes bak ? som regel er det et jern stykke med stramming der bak ferdig til bolting. dette er et gammlet bilde av golfen min, her kan du se det baki.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2006 hvis jeg forstår deg rett, så spør du om hvordan de festes bak ? som regel er det et jern stykke med stramming der bak ferdig til bolting. dette er et gammlet bilde av golfen min, her kan du se det baki.. Fint. Ja det var sånn jeg trodde det var. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2006 Ikke gunstig å feste dem slik,da du ved en kollisjon vil bli presset ned i setet,og det har ikke ryggen veldig godt av! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...