Anbefalte innlegg

Hei, hvordan monterer man 4-punkts belte når man ikke har bur?

Tenker på de to som går bakover, de til siden kan vel festes til de orginale festene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, hvordan monterer man 4-punkts belte når man ikke har bur?

Tenker på de to som går bakover, de til siden kan vel festes til de orginale festene?

Jeg gjorde dette på 2 måter i gamlebilen. Når jeg hadde passasjerer baki festet jeg dem som går bak i samme som dem på siden...

Når jeg ikke hadde passasjerer bak festet jeg dem i festene til beltene bake.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gjorde dette på 2 måter i gamlebilen. Når jeg hadde passasjerer baki festet jeg dem som går bak i samme som dem på siden...

Når jeg ikke hadde passasjerer bak festet jeg dem i festene til beltene bake.

Takk. Men hva har man i mellom beltet og der hvor det festet? Slik at man får festet det til orginal festet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis jeg forstår deg rett, så spør du om hvordan de festes bak ? som regel er det et jern stykke med stramming der bak ferdig til bolting. dette er et gammlet bilde av golfen min, her kan du se det baki..

wiubdy.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis jeg forstår deg rett, så spør du om hvordan de festes bak ? som regel er det et jern stykke med stramming der bak ferdig til bolting. dette er et gammlet bilde av golfen min, her kan du se det baki..

wiubdy.gif

Fint. Ja det var sånn jeg trodde det var.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke gunstig å feste dem slik,da du ved en kollisjon vil bli presset ned i setet,og det har ikke ryggen veldig godt av!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.