#1 Skrevet April 26, 2006 Heisann! Skal fikse noen gamle felger i morgen, kjøpt inn lakk og en del pussepapir, men det jeg lurer på, har en boks med stålplast, kan jeg sparkle diverse småriper med dette og håpe på att det holder i 100km/t? Noen som har prøvd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2006 prøver du å fortelle at 2.8'n aldri er over hundre:p går sikkert bra å gjøre det, er vel ikke noe problem å bruke vanlig sparkel heller skulle jeg tro. men pass på å ikke bruke for mye herder. spesielt stålplast blir veldig sprøtt da, som et tips bare:) etter egen erfaring:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2006 prøver du å fortelle at 2.8'n aldri er over hundre:p går sikkert bra å gjøre det, er vel ikke noe problem å bruke vanlig sparkel heller skulle jeg tro. men pass på å ikke bruke for mye herder. spesielt stålplast blir veldig sprøtt da, som et tips bare:) etter egen erfaring:o Hehe, takker for svar. Jeg prøvde å være litt snill da, kanke fortelle alle her inne hvor fort bilen min går:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2006 jeg får prøve å legge ut før og etter bilde (vis det blir noe bra).. hehe har forresten før bilde her ikke særlig pen den lille "stripa" på den ene felgen, men i morgen blir det sparkel og pussing, lakkeres med koksgrå farge, bytte dekk (helt slicks det som er på nå), så blir det saker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2006 bilde 1! `hjulene lakt opp for vasking! bilde 2! pussing! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2006 bilde 3! syregrunna, beklager dårlig bilde, hadde vist noe sparkel støv på linsa på mobilen,, Bilde 4! ferdig resultat etter Vasking - stålbørste vasking - sparkel- pussing og atter pussing - syregrunning - lakk - og MATT klarlakk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2006 den grå felgen dere ser der er forresten den felgen som hadde den feite stripa midt på er fornøyd jeg! Skal bytte dekk på felgene i morgen, så er jeg klar til streetmeet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2006 ble jo bra det;) du må komme med bilde på bil og, når den tid kommer. litt spesielle felger det der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2006 den grå felgen dere ser der er forresten den felgen som hadde den feite stripa midt på er fornøyd jeg! Skal bytte dekk på felgene i morgen, så er jeg klar til streetmeet Syntes det der ble veldig bra til å bli gjort hjemme jeg ;D Får bare håpe det varer en stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 27, 2006 spesielle kan man trykt si,, lurer på ossen det blir.. er ikke akkurat yndelingsfelga.. blir vel vinterfelger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 27, 2006 før bilde av akkurat den felgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 27, 2006 før bilde av akkurat den felgen har de vært av veien?? rimelig rasert verfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 27, 2006 lurer på hvor av veien man kan kjøre for å få en slik ripe men:P er vel heller en svær fortauskant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 27, 2006 er jo sånn mutter som skal være på midten på felgen da, noen som veit om man kan få kjøpt opp det? Eller finner en mutter med innerdiameter på 3.5 cm eller hva det er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 27, 2006 lurer på hvor av veien man kan kjøre for å få en slik ripe men:P er vel heller en svær fortauskant. sant det...den går jo liksom rundt, går jo ikke ann å stoppe når man først er begynt, da gjelder det å prøve å nå hele veien:p mutter/senterkopp er vertfall en grei sak å lage i dreiebenk med litt skills, er vel kanskje fingjenger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 27, 2006 sant det...den går jo liksom rundt, går jo ikke ann å stoppe når man først er begynt, da gjelder det å prøve å nå hele veien:p mutter/senterkopp er vertfall en grei sak å lage i dreiebenk med litt skills, er vel kanskje fingjenger.. Er ikke fingjenga.. er rimelig grove, kan nesten skjære meg på de.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 29, 2006 Nå har jeg fått tatt noen bilder av bilen med hjula på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...