Lavere på høyre siden enn venstre!?

Anbefalte innlegg

La merke til at bilen min er litt lavere på høyre siden foran enn på venstre siden.. hva kommer dette av?

 

Har nytt senkesett med fjærer og dempere på!

Fk SportfahrWerke 60/40

 

er ikke mye lavere,men holder til at jeg skruer litt nedpå dekket i diverse dumper, litt irriterende for det er helt perfekt på andre siden.

 

Noen som har peiling på hva dette er? Evt tips?

En kamerat pratet på at det var pga motoren, at vekta på den gjorde den litt tyngre på den siden at den sank litt mer sammen der.

 

 

Har ikke noe bilde av dette,men kan prøve og få tatt bilde hvis det ønskes..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet noe om dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat pratet på at det var pga motoren, at vekta på den gjorde den litt tyngre på den siden at den sank litt mer sammen der.

 

Jeg hadde jamex 40/40 senk med justerbare koni fremme og bak på min 86 audi 90 2.2

Den var helt lik på høyda på begge sider

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sliter med dette selv på golfen. har justerbart.. og selvom det er justert til nøyaktig samme høyde på beina, så er den lavere på førersiden enn på andre siden (sikkert fordi jeg er feit og tung, at den da detter ned mer der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haddet dette problemet på a4en min med FK justerbart.. : bh : Da var 1.5-2 cm i forskjell likevel om den var identisk justert på begge sider.. Nå er den lik utvendig men ikkje på fjærbeinet!!: :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette problemet har jeg hatt på begge de justerbare senkesettene mine. Justerer likt på fjærbeina og blir 1-2cm forskjell på hver side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde forskjellig høyde på min bil bak, og det var rett og slett slitne foringer på bærebro. Denne blir jo mer belastet ved lavere bil da det er stivere fjæring (??) og kan muligens ha innvirkning? Hos meg var det så gærent at 225/45-17 subba, og nå kjører eg 235/45-17 med god margin..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan bare bety en ting: Rammeskeiv bil!!!: gråter :

 

Hehe sorry kunne ikke dy meg...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt det problemet på golfen en gang foran, da var det topplagringa som hadde tatt kvelden, pga slag slik at den hadde blitt helt klemt sammen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. takk for tips og alt det der :)

skal sjekke litt av vært jeg nå skjønner jeg :)

Gå over lager og foringen og sjekke at alt er i orden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.