#1 Skrevet April 27, 2006 Jeg lurer på om noen her har VW - AUDI CLUB NORWEGEN logo i .eps / .ai format (strek) da jeg skal lage egne stickers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2006 Er vel noen regler på å bruke logoen mener jeg å huske.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2006 Til opplysning skal jeg bruke merkene KUN til PRIVAT bruk. Ikke noe snakk om å selge/distribuere til andre personer. Min far lager slike merker, grunnen til at jeg spør er at jeg vil lage i sølvfolie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2006 Hvis du tar kontakt med en i styret så får du sikkert hjelp. Og så må du "søke" om lov. Gjorde dette jeg, og det var null problem. Blir sett på som positivt at en spør om lov. Spør Andreas Skotner f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2006 hvis far din driver med dette. Få han da til å lage logoen. Fort gjort å lage den logoen! Et vw merke, et audi merke og VAG rounded tekst. VW merket er en sort fylt sirkel med hvit V og W, samt en hvit sirkel rundt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2006 Hvis du tar kontakt med en i styret så får du sikkert hjelp. Og så må du "søke" om lov. Gjorde dette jeg, og det var null problem. Blir sett på som positivt at en spør om lov. Stemmer for dette jeg heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...