#1 Skrevet April 27, 2006 Personlig så likte jeg bilen best på bilde 2, dvs etter første ombygning (og med BBS Lemans) (Dette er forøvrig de samme BBSene som jeg har, satt tidligere på denne S4en) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2006 Åh, digga slik den så ut på bilde nr 3... helt konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2006 bildet nr4 var min favoritt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2006 Helt enig med Petter at den med LeMans felgene er penest. På 1 og 3 ser den ut som en vanlig S4/RS4 stylet A4 som det går 20 av på dusinet. 4en er OK men synes ikke felgene passer på bilen (først og fremst da pga dimen). På 5en synes jeg ser rett og slett den ser litt rar ut og ikke minst bortimot kjedelig Så i mine øyne kunne han spart seg for det sikkert 6-siffrede beløpet han har lagt ut på å komme seg fra 2 til 5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2006 På bilde 5 har bilen forøvrig blitt bygd om til RS4... Kommer til å få en motor på ca 700hk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2006 De er syke disse svenskene, og ingen tvil om at de vet hva de driver med! Men kan ikke fatte hvorfor de fjerner railsene... Etter min mening blir dette HELT feil, selv om jeg er klar over at de gir noe mer støy i høye hastigheter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2006 Bilde 3 var helt rått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2006 Helt enig i at denne bilen var penest i "LeMans-mode"... Da var den en stilren og lekker S4.. Bilde 4 var jo også kult nok, men blir litt mye av det gode for min del. Fjerning av rails syns jeg ikke er noen uting i det hele tatt, syns ofte det blir bedre uten rails`a. Mor mi har en 80 avant uten rails.. Ho "maser" støtt om at bilen skulle hatt rails.. Selv syns jeg den ser mye bedre ut uten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2006 De er syke disse svenskene, og ingen tvil om at de vet hva de driver med! Men kan ikke fatte hvorfor de fjerner railsene... Etter min mening blir dette HELT feil, selv om jeg er klar over at de gir noe mer støy i høye hastigheter. helt enig med kjetil her, synes det er penere med rails en uten.. men det er nå min smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 27, 2006 Definitivt nr4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...