#1 Skrevet April 27, 2006 Her blir det samla litt diverse biler... Samles bare for moro skyld, kan blir artig det..=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2006 Må nesten ta en tur dit da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2006 Er det mange som kommer eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2006 får vel komme en tur og se jeg og vel:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2006 kunne jo vært en fin anledning og markert klubben også dette for oss i mjøsdistriktet, desvere er jeg i mo i rana den helgen snufs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2006 mulig det blir vanskelig å komme for meg.. har planer om å bytte bakaksel i helga.. konvertere til skiver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 2, 2006 Hva slags treff er dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 4, 2006 Det er bare ett vanlig biltreff. Tenkte mest på å bare dra i sammen en gjeng, for det skjer jo ikke så mye rundt her.. hehe.. Er ihvertfall mange som har sagt at de kommer.... Håpe på pent vær.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 5, 2006 Mårn Bjørnar.. Får vel ta de 300 metrene nedpå der je da, sia je vart sjukmeldt i dag så har je plutselig tid til det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 5, 2006 Prøve å stikke bortom en tur jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 5, 2006 jeg og et par andre kommer innom en liten tur Lenge har dere planer om og holde på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...