Anbefalte innlegg

Noen som vet om Sharif har fått inn RS6 eller A8 i 19"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed sist uka at de ikke var langt unna,men gud vet når det er.... : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du bare ha felger eller med dekk?

Hva må du eventuelt gi for dette hos Sharif?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sharif annonserer jo med 10k for komplett sett med replicas i 19", men ikke veldig lett og komme gjennom på telefonen der....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glem telefon og mail support tjenesten dems.. Håpløst..

Hør med E-18 Motorsenter.. har noe av samme greiene.. Bare si hva du har fått prisk på tidligere det.. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sharif annonserer jo med 10k for komplett sett med replicas i 19", men ikke veldig lett og komme gjennom på telefonen der....

snakket med dem tidligere i uka, skulle ha 19" rs6 replica.. fikk beskjed om at dem ikke hadde de til den prisen mer..: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakket med dem tidligere i uka, skulle ha 19" rs6 replica.. fikk beskjed om at dem ikke hadde de til den prisen mer..: klø :

Jeg har vært hos Sharif i dag og hentet et sett 18" RS6 - De hadde ihvertfall tilbudet fortsatt på disse (7.500,-). Jeg gikk opp til 235/40-18 og måtte ut med 7.700,-.

Tips: Vær tidlig ute! Det blir fort kø! Og dere kan glemme å prøve å komme igjennom på telefon... De prioriterer nok alle de som er innom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.