#1 Skrevet April 27, 2006 Noen som vet om Sharif har fått inn RS6 eller A8 i 19"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2006 Noen som vet om Sharif har fått inn RS6 eller A8 i 19"? Jeg fikk beskjed sist uka at de ikke var langt unna,men gud vet når det er.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2006 Noen som vet om Sharif har fått inn RS6 eller A8 i 19"? Skal du bare ha felger eller med dekk? Hva må du eventuelt gi for dette hos Sharif? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2006 Sharif annonserer jo med 10k for komplett sett med replicas i 19", men ikke veldig lett og komme gjennom på telefonen der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2006 Glem telefon og mail support tjenesten dems.. Håpløst.. Hør med E-18 Motorsenter.. har noe av samme greiene.. Bare si hva du har fått prisk på tidligere det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2006 Sharif annonserer jo med 10k for komplett sett med replicas i 19", men ikke veldig lett og komme gjennom på telefonen der.... snakket med dem tidligere i uka, skulle ha 19" rs6 replica.. fikk beskjed om at dem ikke hadde de til den prisen mer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2006 snakket med dem tidligere i uka, skulle ha 19" rs6 replica.. fikk beskjed om at dem ikke hadde de til den prisen mer.. Jeg har vært hos Sharif i dag og hentet et sett 18" RS6 - De hadde ihvertfall tilbudet fortsatt på disse (7.500,-). Jeg gikk opp til 235/40-18 og måtte ut med 7.700,-. Tips: Vær tidlig ute! Det blir fort kø! Og dere kan glemme å prøve å komme igjennom på telefon... De prioriterer nok alle de som er innom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...