#1 Skrevet April 27, 2006 den ville nesten ikke gå i gir.(gjelder alle gir.). skrapte i reversen. måtte tvinge den litt. var sånn helt til jobb. måtte styre i vert kryss, for å få den i gir. fant ut i pausen på jobb, at når motoren var slått av, så kunne jeg bruke kassa som normalt, men med en gang jeg startet, og ville ha den i gir var det nesten umulig. så når jeg skulle hjem så tok jeg bilen i revers starta motoren. da fungerte kassa som den skulle. har dere noen peilign på hva som kan/kunne vært galt? clutchen er byttet for 1 eller 2 måneder siden. golf 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2006 skifta du utløysarlager og når du skifta clutch? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2006 Skifta du bare lamellplata ( den med belegget på )? Kan høres ut som om trykkdisken har tatt kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2006 Jeg tipper at det er slavesylinderen som må luftes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2006 Ja hvis den ikke har wireoverføring så. Er det ikke bare gti og vr6 som har hydraulikk a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2006 vett da søren hva som er skiftet. hadde den på verksted. til skifting av clutch det er en golf 1,8 gt 94mod i dag var den lige vond. daua bilen. girte mens bilen var av. var innom alle girene et par ganger. så virket den helt fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...