#1 Skrevet April 27, 2006 noen som har,elr vet om forhandler som selger 175->195 / 45->55 x 13" takk for alle svar:) mvh. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2006 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=52492 LØP Å KJØP!!!!!!! BILLIG!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2006 oki,tnx..hmm,men ingen nærmere som kan skaffe? sender ikke dem..men var ikke gale pris da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2006 oki,tnx..hmm,men ingen nærmere som kan skaffe? sender ikke dem..men var ikke gale pris da.. Alle dekk-forhandlera her oppe skal kunne skaffe slike dekk men det må bestilles. Husker selv jeg bestilte 195/45-14 dekk når jeg hadde Jettaen min. Han bak disken lurte på om jeg hadde sagt feil dimensjon,hadde aldri hørt om den dimensjonen før Ville tatt en telefon til Dekkbaron1 i Fremmerholen å hørt om de kan skaffe slike dekk!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...