#1 Skrevet April 27, 2006 Jeg har kjøpt inn oljetrykksmåler.. og nå er jo da spørsmålet .. hvor plugger jeg på giveren henne? har 2.2t aan motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2006 Jeg har kjøpt inn oljetrykksmåler.. og nå er jo da spørsmålet .. hvor plugger jeg på giveren henne? har 2.2t aan motor ingen som har motert slik giver før ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2006 er ikke det originalt på de bilene da? er det en original oljetrykksmåler eller en uoriginal? hvis det er en uoriginal kobler følger det ofte med en føler som du monterer enten ved oljefilteret eller i toppen. er det er originalt ett er det vel en originalstikker på toppen/blokken hvor du kan koble den på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2006 er ikke det originalt på de bilene da?er det en original oljetrykksmåler eller en uoriginal? hvis det er en uoriginal kobler følger det ofte med en føler som du monterer enten ved oljefilteret eller i toppen. er det er originalt ett er det vel en originalstikker på toppen/blokken hvor du kan koble den på sitter en olje trykkbryter på den ja fant jeg ut. og noen sa jeg måtte bytte den ut med den som fulgte med måleren . det er gjort men .. den viser jo ikke noe trykk.. får glane mer på det i morgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2006 sitter en olje trykkbryter på den ja fant jeg ut. og noen sa jeg måtte bytte den ut med den som fulgte med måleren . det er gjort men .. den viser jo ikke noe trykk.. får glane mer på det i morgen.. når jeg har koblet opp slike har jeg tatt det på samme plassen hvor den originale oljetrykkføleren sitter. Skrur på et Y-ledd der, slik at man bruker både den origianle + giveren til instrumentet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2007 når jeg har koblet opp slike har jeg tatt det på samme plassen hvor den originale oljetrykkføleren sitter. Skrur på et Y-ledd der, slik at man bruker både den origianle + giveren til instrumentet. er klar over att dette er en gaaammel tråd. men skal snart gå til innkjøp av oljetrykksmåler og oljetemp. er en AAN motor i en type 85.. hvor sitter oljetrykks bryteren? og hvordan kobler jeg olje TEMP? følger det med måleren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...