Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt inn oljetrykksmåler.. og nå er jo da spørsmålet .. hvor plugger jeg på giveren henne? har 2.2t aan motor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt inn oljetrykksmåler.. og nå er jo da spørsmålet .. hvor plugger jeg på giveren henne? har 2.2t aan motor

ingen som har motert slik giver før ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke det originalt på de bilene da?

er det en original oljetrykksmåler eller en uoriginal?

hvis det er en uoriginal kobler følger det ofte med en føler som du monterer enten ved oljefilteret eller i toppen. er det er originalt ett er det vel en originalstikker på toppen/blokken hvor du kan koble den på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke det originalt på de bilene da?

er det en original oljetrykksmåler eller en uoriginal?

hvis det er en uoriginal kobler følger det ofte med en føler som du monterer enten ved oljefilteret eller i toppen. er det er originalt ett er det vel en originalstikker på toppen/blokken hvor du kan koble den på

sitter en olje trykkbryter på den ja fant jeg ut. og noen sa jeg måtte bytte den ut med den som fulgte med måleren . det er gjort men .. den viser jo ikke noe trykk.. får glane mer på det i morgen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter en olje trykkbryter på den ja fant jeg ut. og noen sa jeg måtte bytte den ut med den som fulgte med måleren . det er gjort men .. den viser jo ikke noe trykk.. får glane mer på det i morgen..

når jeg har koblet opp slike har jeg tatt det på samme plassen hvor den originale oljetrykkføleren sitter. Skrur på et Y-ledd der, slik at man bruker både den origianle + giveren til instrumentet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når jeg har koblet opp slike har jeg tatt det på samme plassen hvor den originale oljetrykkføleren sitter. Skrur på et Y-ledd der, slik at man bruker både den origianle + giveren til instrumentet.

er klar over att dette er en gaaammel tråd.

men skal snart gå til innkjøp av oljetrykksmåler og oljetemp. er en AAN motor i en type 85..

hvor sitter oljetrykks bryteren? og hvordan kobler jeg olje TEMP? følger det med måleren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.