#1 Skrevet April 19, 2004 Film av raskeste runde på Nordschleife med gateregistrert bil. Utrolig nok så får man gateregistrert denne bilen i UK... 2.1G(sideveis, M3CSL klarer 1.4G) og 1.7G ved full brems. 7min 19s; mener det var Techart som hadde gamlerekorden på 7min 32s med en 600hk Porsche 996. FILM(27MB) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2004 Oooooh, looking good. No så rått da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2004 Opprinnelig postet av Petter Schrøder Film av raskeste runde på Nordschleife med gateregistrert bil. Hmm. Noe å kjøre til/fra jobben med i på vinterstid, på langtur med familien til påskefjellet og på sommerferie.... Ordentlige biler har tak og Quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Vige tak og Quattro Øy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Vige Ordentlige biler har tak og Quattro ØY! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Vige Hmm. Noe å kjøre til/fra jobben med i på vinterstid, på langtur med familien til påskefjellet og på sommerferie.... Det er jo plass til en passasjer også da.... og sikkert plass til en sixpack mellom beina på passasjeren.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2004 Gikk unna den vogna der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2004 Pøh, slipp løs Mattis, han knusern! Ikke no problem da han tar den i revers! (no offence Mattis;)) Nei disse Radical bilene er syke! Den ene røde med Haya motor (205hk) var vel på besøk i Oslo for en stund siden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 20, 2004 Filmen minnet meg om en tur jeg hadde i Hallingdalen for noen år siden.... sinnsykt rått! (filmen altså) :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...