Anbefalte innlegg

Noen som vet målet på senterhullet på OZ futura 17" felger? kommet frem til at det enten er 68 eller 75, men greit å vite sikkert :)

Og noen som i samme slengen vet et bra sted jeg kan få tak i senterringer til disse felgene? Snakket nemlig med et dekkverksted her og de sa at OZ bare leverte kit med både senterringer og bolter... Og bolter har jeg jo... : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet målet på senterhullet på OZ futura 17" felger? kommet frem til at det enten er 68 eller 75, men greit å vite sikkert :)

Og noen som i samme slengen vet et bra sted jeg kan få tak i senterringer til disse felgene? Snakket nemlig med et dekkverksted her og de sa at OZ bare leverte kit med både senterringer og bolter... Og bolter har jeg jo... : klø :

Hør med firmaet Bilprodukter på Skedsmokorset, de har senterringer fra div størrelser til 57,1. Man trenger ikke orig. senterringer fra OZ da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.