#1 Skrevet April 27, 2006 Noen som vet målet på senterhullet på OZ futura 17" felger? kommet frem til at det enten er 68 eller 75, men greit å vite sikkert Og noen som i samme slengen vet et bra sted jeg kan få tak i senterringer til disse felgene? Snakket nemlig med et dekkverksted her og de sa at OZ bare leverte kit med både senterringer og bolter... Og bolter har jeg jo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2006 bøøømp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2006 Noen som vet målet på senterhullet på OZ futura 17" felger? kommet frem til at det enten er 68 eller 75, men greit å vite sikkert Og noen som i samme slengen vet et bra sted jeg kan få tak i senterringer til disse felgene? Snakket nemlig med et dekkverksted her og de sa at OZ bare leverte kit med både senterringer og bolter... Og bolter har jeg jo... Hør med firmaet Bilprodukter på Skedsmokorset, de har senterringer fra div størrelser til 57,1. Man trenger ikke orig. senterringer fra OZ da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...