Anbefalte innlegg

Er dette blitt skikkelig ut? Ser færre og færre (feite) biler med dette. Eller er det fordi politiet er blitt så hissige på sånt? Vet jo i og for seg at trenden går mot clean look da, men hva mener folket?

 

For de som kan lese mellom linjene så er egentlig spørsmålet om jeg bør beholde den eller ikke? Er uenig med meg selv nemlig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper da for all del at det er på vei ut.: grønn :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha det. Synes det går greit med soting øverst feks, men ikke noe slikt "NO FEAR"! greier, eller "2 PHAT 2 FLY!"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård

Jeg vil ikke ha det. Synes det går greit med soting øverst feks, men ikke noe slikt "NO FEAR"! greier, eller "2 PHAT 2 FLY!"

 

Neida. Det glemte jeg å si. Min er uten tekst, og takk og lov for det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e syns no d e fett me ei BREI å deilig stipe i frontruta e da! (Men uten all harrytexten seff!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en som er litt diskret jeg da....

bilde059.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja brei e den jo...

2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes det passet den bilen..... (obs, må si jeg har fått med en ny bil i hode) sinnsykt, og da mener jeg helt rå bil. all kredit for den... utrolig pen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av arve egeberg

synes det passet den bilen..... (obs, må si jeg har fått med en ny bil i hode) sinnsykt, og da mener jeg helt rå bil. all kredit for den... utrolig pen...

 

Takk takk!

Ligger mer info og bilder her: http://www.carplanet.nu/?side=bil&eiger=kenneth

 

Har gjort noen små forandringer i vinter, så bildene blir byttet ut en dag i næærmeste fremtid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av arve egeberg

jeg har en som er litt diskret jeg da....

 

dinna e jo heilt ok den da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det verste jeg har sett er lokalt her, en svart MB W124 med tykk mann inni og : haha : MAFIABIL med store flotte : grønn : hvite bokstaver i streameren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en Ascona B på E6 i fjor sommer. Hvit bil, men "Råner" i frontruta!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og uansett hvor lite og diskret det er, er det like ulovlig.. På lik linje med å sote siderutene foran..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eyvind Spangen

...og uansett hvor lite og diskret det er, er det like ulovlig.. På lik linje med å sote siderutene foran..

 

Helt klart! Men det er det jo å chippe uten å betale, kjøre for fort osv.. Ser ikke problemet med de egentlig. Man er jo ikke flygeleder heller. Skal jo bare kjøre bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor har du fått denne fra Arve? Skulle hatt en slik i bakruta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjenner noen folk som legger på for meg. de har den på pcen så den kan printes ut.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Sætremyr

Helt klart! Men det er det jo å chippe uten å betale, kjøre for fort osv.. Ser ikke problemet med de egentlig. Man er jo ikke flygeleder heller. Skal jo bare kjøre bil.

 

Joda, men å drive med noe sånt som bare gjør at man blir stoppet i teknisk kontroll, får mangellapper og slikt må jeg si at jeg ser null poeng i.. Men smaken er som baken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eyvind Spangen

Joda, men å drive med noe sånt som bare gjør at man blir stoppet i teknisk kontroll, får mangellapper og slikt må jeg si at jeg ser null poeng i.. Men smaken er som baken.

 

Jepp..

Men grunnen til at jeg skrev denne posten var at jeg egentlig har lyst å ta den vekk, men er blitt så "glad" i den ved lav sol og lignende at jeg var ikke sikker..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

behold den synes nå jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ENIG! Bare behold den topp stripa de du..... Syns den var fin på bilen din jeg.

Har selv ei stripe, men så har jeg svart bil og stripa er svart, men fra avstand ser det bare ut som at det er sota. Har ikke fullt så brei stripe heller....

 

MVH

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig syntes jeg stripa di er litt for brei,men ellers SUPERFIN!!!!!!!!!

Jeg har akkurat fjerna Colourconsept som det sto over hele ruta mi(se galleri på hovedsida) og syntes CLEAN er fint,men den mistet litt av "personligheten" sin da....men har planer om gul stripe(som jeg vet det bare er en til av...pga må lakkeres folie osv..masse jobb...men kjenner en som kan....)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eyvind Spangen

...og uansett hvor lite og diskret det er, er det like ulovlig.. På lik linje med å sote siderutene foran..

 

Ikke dersom du har tüv på den ;) Dessuten er det lov med soting av frontrute ned til ett visst punkt (slik som på ruter med grønn/grå eller blå "skygge øverst" ) Men en fargestreamer er noe helt annet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde en sort stripe på Audien min, men jeg tok den av. Dum som jeg var... Ble jo blendet av sola i hytt og pine etterpå. Har på følelsen at det dukker opp en ny en når bilen kommer ut på veien igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.