Plastikk vs glassfiber på styling?

Anbefalte innlegg

Lurer på hva som er "best"...

 

De jeg har snakket med sier at plastikk tåler litt, men ikke glassfiber...

 

Men kjører man noe istykker kan man stort sett reparere glassfiber selv... ikke sant?

 

Få noen meninger/erfaringer her!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hva som er "best"...

 

De jeg har snakket med sier at plastikk tåler litt, men ikke glassfiber...

 

Men kjører man noe istykker kan man stort sett reparere glassfiber selv... ikke sant?

 

Få noen meninger/erfaringer her!!!

 

ABS plast tåler litt mere og koster mye mere:) Er gjerne ganske mye bedre tilpasning på abs plast også. Men knekker du noe abs plast er det liten sjangs for å redde det. Er jo alltid en mulighet å plastsveise om det ikke er for stort.

 

Glassfiber er jo billig og er en stort mulighet for å fikse om man er uheldig og ødelegger den. Bør jo ha litt greie på hva man gjør også. Men det er som regel en del tilpasninger som må gjøres om man kjøper styling av glassfiber.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

glassfiber sprekker vel lettere enn plast. det er et sprøere materiale, men er jo også mye enklere å reparere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pu-rim plast er jo aboslutt det beste, for det er det samme som originalfangerne er laget av hvis jeg ikke tar helt feil.

 

Det koster riktignok noe mer enn glassfiber og abs-plast, men til gjengjeld så er passformen perfekt, så du sparer deg for mange timer tilpasning, og det tåler mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.