Takspoiler på Audi A6 Avant 4B/C5?

Anbefalte innlegg

Noen som har et bra bilde av RS6 eller andre spoilere på Audi A6 Avant?

 

Har funnet et bra bilde av et alternativ som jeg vurderer på Mattig.de.

7111610000_1.jpg

 

Er alle slik at de monteres oppå den lille med bremselys som allerede er der. Gjelder det også den RS6 spoileren som selges på tilbud nå hos Quality Autoimport?

 

Hvordan ser det ut på en original Audi RS6 bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkurat fått lakkert min orginale RS6 spoiler , men ikke fått montert den ennå... men det blir omtrent slik..

 

Legger ut bilde av min bil så fort den er montert ...

takspoiler.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm på bildet av den originale RS6 spoileren ser det ut som man bytter ut øverste del av bakluken. Men på min er denne fast, og ikke mulig å bytte ut mener jeg på. DVS. der hvor bremselyset er montert. Vet at på S4 C4 eller hva det er så kan denne øverste delen skrues av og skiftes til en større.

 

Noen som har ideer og formeninger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man bytter ikke ut den øvre delen av bakluka nei... den skal monteres over , limes på på våre biler , men på RS6n så er den også skrudd på , sitter 2 stk bolter under den spoileren jeg har.. men de kan lett fjærnes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik blir den med orginal RS6 spoiler

DSCF0015.JPG

DSCF0014.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ett til

DSCF0022.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ett til

 

OT, Men jeg må bare si at jeg digger detaljene i rumpa på bilen din, tenker på bremselyset, og det lille Tommy-merket : rock :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT, Men jeg må bare si at jeg digger detaljene i rumpa på bilen din, tenker på bremselyset, og det lille Tommy-merket : rock :: smil :

 

Ja , ække så mye som skal til ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig A6 du har Jan-Tore, spoileren er meget bra. Har du lakka Audi A6 over original bremselys?

 

Skal bestille en spoiler fra Tyskland i løpet av uka.... avhengig av pris de kan gi meg. Det blir Mattig sin på meg.

 

Så på en annen tråd de andre bildene av bilen din Jan-Tore, er det øyelokk bestilt fra NBS det der? Jeg har bestilt derfra til min.....men vet ikke om det er de samme. Han mente det var FK sett, mens Mattig har de på sine sider.

De som er i FK katalogen har en stygg flik 2-3cm ned langs grill. Vet ikke om jeg skal avbestille fra NBS.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig A6 du har Jan-Tore, spoileren er meget bra. Har du lakka Audi A6 over original bremselys?

 

Skal bestille en spoiler fra Tyskland i løpet av uka.... avhengig av pris de kan gi meg. Det blir Mattig sin på meg.

 

Så på en annen tråd de andre bildene av bilen din Jan-Tore, er det øyelokk bestilt fra NBS det der? Jeg har bestilt derfra til min.....men vet ikke om det er de samme. Han mente det var FK sett, mens Mattig har de på sine sider.

De som er i FK katalogen har en stygg flik 2-3cm ned langs grill. Vet ikke om jeg skal avbestille fra NBS.

 

Bremselyset er et klistremerke jeg fikk tak i som bare klistres over...

Øyelokka mine er fra FK , og de kjøpte jeg fra gutta på artracing

http://www.artracing.no/product_info.php?cPath=745_21_33_94&products_id=1142

 

Spoileren bestilte jeg fra ebay og den kom på ca 1000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.