#1 Skrevet April 28, 2006 hei..Kjøper trolig Schmidt VN-line 8,5x19" i dag.. .. Hva er deres synspunkter?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2006 Schmidt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2006 Regner med det er dette bildet du prøver å få opp, og ikke noe fra rodekors.no Har aldri hatt sansen for VN-line før jeg så 8,5x20 ET 42 med grått senter på hvit Golf 5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2006 Tror det blir veldig bra, og du får garantert felger som tåler MØE juling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2006 De blir kule de felgene der ja. legg ut bilder når du har satt dem på da. jens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2006 mye må du ut med for slike? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2006 hei..Kjøper trolig Schmidt VN-line 8,5x19" i dag.. .. Hva er deres synspunkter?? Hver gang jeg er på Essen Motorshow, så reflekter jeg over hvor lite jeg liker de felgene der. TSW Venon med litt ekstra krimkrans mener jeg. Men kan muligens bli ok på en verstingbil. Just my opinion Men når jeg kikka på kantkjøring og hva felga tåler, blei jeg rett og slett imponert. http://www.german-wheels.com/produkte/radinox/index.en.php Forresten er den felgen også mye tøffere design... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 28, 2006 Hmmmm......må si meg enig med Runar her ja, aldri hatt sansen for disse felgene nei......men det skal bli artig å se dem på en A3 8p da. Men det viktigste er jo at du blir fornøyd. Legg ut bilder når du har montert dem på!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 28, 2006 tror de blir veldig tøffe.. Bilder skal bli, så fort jeg får dem på bilen .. takk for synspunktene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 28, 2006 Schmidt TH i 18 eller 19"..namme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 28, 2006 her er et bilde : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 28, 2006 : rock : Tøøøft!!! : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 28, 2006 Grommt: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...