Erfaringer med Eibach sportline 50/45 mm senk

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med Eibach sportline senk på bilen? Stivhet? Comfort? kjøreegenskaper?

 

Har selv kjøpt inn dette settet og venter med spenning hvordan dette vil se ut på bilen min med 19". Noen som har bilder? bilder med 18" og/eller 19"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv kjøpt dette settet til min Golf, men ikke fått det på ennå.

Et Par bilder. Ikke Audi da men

1469-2.jpg

19 rs6 og eibach sportline.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det så bra ut det. Hvor store er hjulene på disse bildene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med Eibach sportline senk på bilen? Stivhet? Comfort? kjøreegenskaper?

 

Har selv kjøpt inn dette settet og venter med spenning hvordan dette vil se ut på bilen min med 19". Noen som har bilder? bilder med 18" og/eller 19"

 

Du har noe å se fram til. Stivt men ikke for stivt og fine kjøreegenskaper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har noe å se fram til. Stivt men ikke for stivt og fine kjøreegenskaper.

 

Ja, gleder meg. Jeg stussa lenge på hvilke EIbach fjærer jeg skulle kjøpe. Det ble sportline tilslutt. Det var jo du som satte igang hele tenke prosessen min. Jeg har jo sette bildene dine såklart og det ser rått ut. Hvordan er det å kjøre på 20" og nangkang nå da? hva syntes du om dekka så langt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, gleder meg. Jeg stussa lenge på hvilke EIbach fjærer jeg skulle kjøpe. Det ble sportline tilslutt. Det var jo du som satte igang hele tenke prosessen min. Jeg har jo sette bildene dine såklart og det ser rått ut. Hvordan er det å kjøre på 20" og nangkang nå da? hva syntes du om dekka så langt?

 

Dekkene virker bra. Har jo vært noen dager med regn i det siste så jeg synes de fungerer greit på både vått og tørt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det så bra ut det. Hvor store er hjulene på disse bildene?

 

Hverfall 19" på den med RS6 hjul. Er nok det på den andre også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil anbefale å kjøpe nye stivere dempere i tillegg. Eg har progressive fjører fra eibach som senker 30 - 35 mm sammen med originale dempere. Det "duver" godt i dumper med litt last... Vil nok merke det enda meir med det settet du har kjøpt..

Ikkje noko å seie på stivheita.. er ellers meget behageleg å køyre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil anbefale å kjøpe nye stivere dempere i tillegg. Eg har progressive fjører fra eibach som senker 30 - 35 mm sammen med originale dempere. Det "duver" godt i dumper med litt last... Vil nok merke det enda meir med det settet du har kjøpt..

Ikkje noko å seie på stivheita.. er ellers meget behageleg å køyre.

 

Hva mener du med "duver" godt i dumper med litt last?

Bunner du ved kjøring over humper?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ut dette med dempere før du kjøper.

Jeg holdt på å kjøpe nye kortere dempere, men så viser det seg at det sitter kortere demprere på bilen fra fabrikk.

Hella slo inn reg nummeret på bilen i sin hiddenbase og vips så kom det opp de demperne som Hella anbefalte meg å kjøpe.

Sparte nok noen lapper der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener du med "duver" godt i dumper med litt last?

Bunner du ved kjøring over humper?

 

Har ennå ikkje bunna, meinar at bilen "husker" litt etter å ha kjørt i dumper med litt fart..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye ca koster dempere da? Om dette ikke er for dyrt så skal jeg tenke på det.

 

Tror nok jeg monterer fjærene med de originale demperne på. Så får vi se hvordan det går. Bytter nok dempere når de først blir slitt ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkene virker bra. Har jo vært noen dager med regn i det siste så jeg synes de fungerer greit på både vått og tørt.

 

Inge hvordan er det å kjøre med sportline fjærene på vinteren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inge hvordan er det å kjøre med sportline fjærene på vinteren?

 

Hva tenker du på da? Om det blir for lavt så det subber i snø o.l.?

Det har ikke vært noe problem for meg. Fronten er ikke så lav at det gjør noe.

Den er heller ikke veldig lavt under.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, bare tenker framover i tid jeg. Har hørt fra fler at dette går bra om vinteren også. Men denne vinteren var veldig hard forhold til før derfor jeg spørr.

 

Men Sportline blir det uansett på meg. De ligger jo bare her og venter på å bli montert på.

 

Inge, har du fått godkjent senk hos biltilsynet? Skulle forresten det være et problem med dette settet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inge, har du fått godkjent senk hos biltilsynet? Skulle forresten det være et problem med dette settet?

 

Alt er godkjent hos biltilsynet og skrevet inn i vognkortet. Ikke noe problem, fyren så på nummeret i papirene og på nummeret på en fjær at de var like så var det i orden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.