Anbefalte innlegg

Har funnet ut at jeg må ha ny foring på venstre bærebru bak. Bilen det gjelder er en A200TQ 10v. Det er ikke den fremste foringen rett under bakdøren, men den andre foringen som holder bærebruen fast i karosseriet, dvs den som er litt lenger bak og inn mot midten der bakdifferensialen er.

 

Problemet er bare at det viser seg at denne foringen ikke er så lett å skaffe til en akseptabel pris.

Mekonomen kunne ikke skaffe denne foringen, fikk beskjed om at den er lisensprodusert for VAG, og derfor kun er å skaffe som VAG-del.

Hos Møller Trondheim skal de ha ca kr 650,- for den lille gummiklumpen, det anser jeg ikke som en akseptabel pris!

Hos ScanParts (importør av VAG-deler) her i byen skal de ha kr 500,-. Det er jo noe bedre, men fortsatt dyrt mener jeg.

Norsk-Bildelsenter selger ikke foringer, så nå lurer jeg på om det er noen som vet om andre alternative leverandører?

 

PS: Har ingen planer om å skifte til poly-foringer eller lignende ukomfortable foringer.

 

mvh

 

Stian :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sett om Powerflex har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sett om Powerflex har?

 

Ja jeg har sjekket hos Powerflex. Jeg fant ikke noe der, dessuten baserer vel de seg på hardere foringer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøper folket VAG-foringer hvis de ikke gjør det hos Møller etc?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.