#1 Skrevet April 28, 2006 Virker som en bra side dette.. Ble helt opphengt i den peke dingsen: smil : satt i 5 min og dilla... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2006 Du har glemt en vesentlig ting..... LINKEN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2006 http://www.felgen-man.de/english/indexenglish.html He he.... Ble som sagt litt distrahert av pekedingsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2006 Hmmm.......mon tro om denne felgen hadde vært tøff på bilen min ???? 13,5x17 blir vel kanskje litt drøyt Men fet felg!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2006 Hmmm.......mon tro om denne felgen hadde vært tøff på bilen min ???? 13,5x17 blir vel kanskje litt drøyt Men fet felg!!! Joda,passer den Pål....Løyp å kjøyp ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2006 Joda,passer den Pål....Løyp å kjøyp ! Hehe har du drukke for mye Fiseringnes no ???? Tror dei er en "smule" for brei...........dessuten er de 17 tom også. Vil ha minimum 18 tom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...