#1 Skrevet April 29, 2006 Tja, hver sin smak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2006 Fronten blir for "overkill" hvis man ikke gjenomfører resten av bilen i samme still. Også originale felger da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2006 Tja, for mye kan vel skjemme.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2006 Dette så IKKE bra ut. uffa meg : syk : TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2006 Hadde jeg kjørt TT i russland så hadde jeg ikke gjort stort med den tror jeg. En TT ser jo trossalt ut som en konseptbil som kommer om 100år i forhold til alt det andre som går borti der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2006 Synes ikke dette var pent Ødelegger en ellers grom bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2006 ble overkill ja, men likte faktisk løsningen de har brukt på lyktene! Så veldig pent ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 29, 2006 Likte faktisk løsninga med lyktene eg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...