#1 Skrevet April 29, 2006 Hei! Tenkte at jeg skulle kjøpe nye front lykter til bilen min, men er litt usikker på hva slags type jeg skal velge.. noen her som har noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2006 hei. Tror eg ville valgt ein av desse: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2006 Jeg hadde gått for de sota. Jeg mener Hella lager dem og de lager like lamper til tåkelyset ditt å. Det tror jeg hadde vært tøfft! men de koster det dobbelte av uorginale klare lamper da. Men så holder Hella lamper seg pene dobbelt så lenge å da. Det er i alle fall min erfaring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2006 Gå for sota Hella. De er dyrere, men kvaliteten er mye bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2006 får kjøpt de på NBS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...