Anbefalte innlegg

Vel, da er det på tide med en ny oppdatering her fra Mantorp. Været er upåklagelig, skyfri himmel, rundt 30 grader og en svak vind som gjør det helt herlig her ute :D

 

Som seg hør og bør var det fest og stor ståhei hos Camp Norwegen i går. Vi har okkupert hele den øverste delen av campingen, da vi har blitt ganske så mange nordmenn her. Alle bilene er dekorert med egne Camp Norwegen dekaler :D

 

bugrun5.jpg

 

Kvelden i går ble foruten høy partyfaktor, også benyttet til bl.a handling av manglende deler til bobleprosjekter og lignende, da det kryr av selgere på "bruktmarknaden" her som har med seg alt av gamle VW-deler..

 

bugrun1.jpg

 

Plassen er fylt opp med volkswagen, gamle som nye.

 

bugrun4.jpg

 

Denne bl.a har tatt veien helt fra England for å delta på BugRun

 

bugrun3.jpg

 

Det kryr av andre nordmenn her, og mange kjente har vært innom og hilst på.. Noen mer ruset på lykke og fromme og andre godsaker enn andre... :D

 

bugrun2.jpg

 

Dagen i dag har gått med til å sløve i solen og se på litt banekjøring. I morgen er det klart for utstilling, og Camp Norwegen håper selvsagt å dra med seg noen priser hjem. Ny oppdatering kommer i morgen kveld, så fort undertegnede er trygt tilbake på Hamar.

 

På vegne av Camp Norwegen,

Fredrik Olastuen

 

 

PS Rune Andre sier HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII der han sitter og gnukker og polerer på cab'en :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere klarer å få kontakt med joachim og RA og kanskje marius f[r du hilse!!! : vinke : : vinke : Joachim har jo valgt aa nedprioritere guttefesten i Lommedalen til foedel for mantorp.. Ikke at jeg skj;nner hvorfor.....: eek : : eek :

 

Jeg regner med at bilen til marius faar et problem til naar dere skal hjemover....: haha : : haha :

 

Bare vent.... vi treffes vel den 20 paa rudskogen....: bh : : bh : :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var man hjemme og foran pc'en igjen. Må bare takke alle for en kjempe tur.

Takk takk til alle som ble med og gjorde camp norwegen enda bedre en året før. neste år stiller vi flere? nå er det bare for de som har tatt bilder å slenge ut etter hvert som dere orker. :D

 

igjen, takk for en KJEMPE helg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sykt fet tur. Passe sliten etter mye å drikke og lite søvn, samt frøøøøktli' mange timer bak rattet.

 

Så om jeg skriver noe mer, skjer det i morra.. :)

 

Hvis dere klarer å få kontakt med joachim og RA og kanskje marius f[r du hilse!!! : vinke : : vinke : Joachim har jo valgt aa nedprioritere guttefesten i Lommedalen til foedel for mantorp.. Ikke at jeg skj;nner hvorfor.....: eek : : eek :

 

Jeg regner med at bilen til marius faar et problem til naar dere skal hjemover....: haha : : haha :

 

Bare vent.... vi treffes vel den 20 paa rudskogen...

 

Den guttefesten er nok bare barnemat i forhold til BR. :D

 

Bilen min funka knirkefritt hjem igjen. Jeg reparerte den med en halv flaske

TLWD40.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjeeeeesp :|

 

Da er jeg hjemme og.. orker ikke skrive no.. takk for en helt herlig helg.. kommer med mer i morgen etter jobb, nå skal det soves!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en KONGE helg. Mitt hittil beste treff. Orker ikke å skrive mer enn dette. Natta og igjen takk for en konge helg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en super helg! (Bortsett fra ambulanseturen og besøket på sykehuset i Lindkøping)

Har ikke fått mindre lyst på Golf 5 GTI DSG etter denne helgen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjeeeeesp :|

 

Da er jeg hjemme og.. orker ikke skrive no.. takk for en helt herlig helg.. kommer med mer i morgen etter jobb, nå skal det soves!

 

 

 

RA sier : Homeeeeee... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en super helg! (Bortsett fra ambulanseturen og besøket på sykehuset i Lindkøping)

Har ikke fått mindre lyst på Golf 5 GTI DSG etter denne helgen....

 

 

hva ? hva har skjedd? detta har jeg ikke fått med meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare dårlig grillmat, eller litt for lite væske i kroppen........ (Det siste tror jeg mindre på...) ;)

 

Resultatet ble litt kramper, og en tur i en ambulanse med skikkelig dårlig avbalanserte hjul!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant ut at jeg orket og poste noen teasere på bilder fra helgen.

 

et av gutta gjennom de svenske skogar... og et litt dårlig bildet av treffets feeeteste bil :tilber:

IMG_9025.JPG

IMG_9089.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du et av Golfen jeg kjørte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg må få si takk for hjelpen jeg fikk av Lørenskog golf mafian. ikke noe treff uten einser skruing.

Var utrolg morsomt treff...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var sinnsykt bra turfølge, flott camp og ikke minst et hav av fete biler!

 

tusen takk for en kjempetur!

 

Skal hilse fra automaten og si "takk så hemskt mykje" til brødrene Kristensen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var sinnsykt bra turfølge, flott camp og ikke minst et hav av fete biler!

 

tusen takk for en kjempetur!

 

Skal hilse fra automaten og si "takk så hemskt mykje" til brødrene Kristensen!

 

 

;) bare hyggelig, trolig at min farkost overlevd uten probs tross aktiv kjøring hihi..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for turen folkens!!! :)

 

camp.jpg

 

Kort oppsummering av helgen er at dette er det beste BR ever.

Ikke bilmessig, men sosialt og party. IKKE MINST VÆRMESSIG!! :tilber:

 

Så neste år folkens skal "Camp Norwegen" være ENDA større : smil :

VI SES PÅ "BAG RAN tjugohundrasju" !!!

 

En bil reddet den "faglige" delen av helgen.

Stakk av med 3 premieringer og er noe av det feteste jeg har sett på lenge.

Lar bildene tale for seg selv. Bare ha i hodet at dette har vært en transporter varebil. : eek :

 

DSC03523.jpg

 

DSC03524.jpg

 

DSC03525.jpg

 

DSC03526.jpg

 

DSC03527.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjesp. er nå på jobb og det var ikke like lett å stå opp i dag;) Men takk for en kjempe tur, var hyggelig å bli kjent med flere vacn folk... Prates vel snart...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faktisk overraskende våken i dag tidlig... Formen er på topp, dog noe solbrent på venstre skulder etter turen hjem i går..

 

Kommer med større tilbakeblikk og bildereportasje i kveld når jeg er ferdig på jobb, men tenkte jeg kunne dele noen flere "highlights med dere nå i disse lunchtider .. :D

 

bugrun10.jpg

Beskr: Deler av gjengen nærmer seg mantorp

 

bugrun9.jpg

 

bugrun8.jpg

Beskr: Einsere på tur :) (En av de få einserne som IKKE hadde problemer på turen)

 

bugrun12.jpg

 

bugrun13.jpg

Beskr: Men en ting er hvertfall sikkert: Grille, DET kan vi!

 

bugrun6.jpg

Beskr: Stemingen utover natten kan man vel heller ikke klage på!

 

Og til slutt, på formiddagens update, en av mine favoritter i helgen, foruten den SINNSYKT fete ombygde transporteren som Thomas la ut bilde av:

 

bugrun7.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange takk for en utrolig bra helg! Neste års Bagg-Rææn er allerede spikra i kalenderen.

 

Edit: Nakken og skuldrene sa "MEEEEEEER" da første lag med aloe vera ble smurt på. Det lønner seg visst å bruke solkrem før man begynner å kjenne at man er solbrent, husker jeg at mor mi sa meg da jeg var liten.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..og den kokosoljen som ble sendt rundt på lørdagen hjalp vel ikke akkurat på brente skuldre! Skulle ønske jeg kunne sitte i bar overkropp på jobben..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og til alle volkswagen-interesserte: Hold av 8-9-10 juni 2007, da er det duket for ny tur, vi satser på at Camp Norwegen blir enda større enn i år :D Jeg har i hvertfall allerede merket det av i kalenderen..

 

PS. Om noen er interesserte i et ekstra klistremerke med Camp Norwegen, så har jeg fortsatt igjen noen samt to stk t-skjorter.. Just give me a hint : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Takk for en kjempetur, min første til Bugrun, men høyst sannsynlig ikke den siste!

 

Bugrun06_031.sized.jpg

 

Jeg tok meg den frihet å lage en egen bildetråd, den finner du her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette var en kjempehelg.....

Romøren var i form, også tror jeg det var en der som sikkert ikke hadde vært der før....

 

Gleder meg til neste år...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Romøren var i form

 

Jeg hadde ett utrolig prøvehopp på fredagskvelden.

Bare vår fotograf Fredrik "Pølsa" Olastuen får postet bildene fra hoppet nå skal DU få se det også :)

 

Ikke bare jeg som var i form ;)

 

jeje_je_215.sized.jpg

 

Gratulerer så mye med nok en "pokkis" på BR. Begynner å bli ett kjent syn på podiet nå. :)

 

Dette er også noe som jeg husker veeeeldig godt.

Sikker på at han spiste 2000 korvar under helgen : haha :

 

jeje_je_119.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.