Anbefalte innlegg

Vurderer og selge 8x18 (5*112) Et.45 med nye Goodyear hjul.

Veil. pris pakke 30 250,- ink. mva

Felgene er hele, men med noen småsår, dette kan utbedres før eventuellt salg...

edit: ikke 100% på et45....

Wokas25b.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer og selge 8x18 (5*112) Et.45 med nye Goodyear hjul.

Veil. pris pakke 30 250,- ink. mva

Felgene er hele, men med noen småsår, dette kan utbedres før eventuellt salg...

Slik markedet er blitt nå, skal man ha rimelig spesielle hjul for å få særlig mer enn 10.000 kr for et brukt sett 18 tommere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, sant det... måtte sjekke stemningen litt. felgene er drit kule, eikene

bygger masse ut i forhold til gummi og nav... er bare det at 18" blir litt spett på en A6 syntes jeg.. Jeg har ikke tenkt til og senke så ekstemt mye og da er jeg nødt til og ha litt mer felg: cool :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare det at 18" blir litt spett på en A6 syntes jeg.. Jeg har ikke tenkt til og senke så ekstemt mye og da er jeg nødt til og ha litt mer felg: cool :

Er det ikke andre veien du bør gå da? mindre felg jo mindre senk du har... Ellers ser bilen allroad ut....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, det er sant. Men vil gjerne at bilen skal kunne brukes... tenkte bare på forhold bil\felg jeg, ikke bakke klaringen...:) Ser penere ut syntes jeg da det er fullt med felg, men smaken er vel som baken: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er blitt lovt bilen hjem i morgen, så da tar jeg ordentlig bilder av de samt eksakt info om dekk,felger og impress..... Da blir de lagt ut for salg på deler forumet:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.