Anbefalte innlegg

Noen som kan sjekke nøyaktig hvilket system dette er? Er usikker selv på det.. Kan det stemme at det er mekanisk innsprøytning? Audi 80 1.8, 90-mod.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hentet fra Autohidden.

Uten navn.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan sjekke nøyaktig hvilket system dette er? Er usikker selv på det.. Kan det stemme at det er mekanisk innsprøytning? Audi 80 1.8, 90-mod.

 

Opp til og med 1990 årsmodell har PM-motoren en monojetronic motorstyring og 1991 årsmodellen har monomotronic motorstyring. Vet ikke hva forskjellen er, men generelt bruker motronic mer elektronikk enn jetronic i styringa. Muligens er også dysa i motronicen elektronisk, men det blir egentlig bare gjetning fra min side. Dysa i jetronic-utgaven er i alle fall garantert mekanisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med andre ord, endyse-innsprøytning? Ikke noe elektronisk forgasser eller noe sånt? Han eine karn på mekonomen mente det.. Ikke vet jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med andre ord, endyse-innsprøytning? Ikke noe elektronisk forgasser eller noe sånt? Han eine karn på mekonomen mente det.. Ikke vet jeg!

 

Ja det er en endyseinnsprøytning uansett hvordan du ser det. Det er ikke en forgasser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.