Anbefalte innlegg

Er Federal dekk noe å satse på, eller er det noe dritt? Det er ihvertfall en bra pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er ivertfall kjempe fornøyd med disse dekkene og kan trygt anbefale de;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et par kamerater som kjører på federal...

de støyer kanskje litt... men er helt, helt ålreite kjøreegenskaper på de...;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt greie de....hatt de selv i 2 år jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Federal selv, helt kurante dekk i forhold til prisen. Lite sporing selv med 205/40R17, men vannplaningsegenskapene kunne vært en anelse bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg hadde federal dekk på gamle bilen min, i 205-45\16" og eg var ikkje fornøyd me di i forhold til andre dekk eg hadde hatt på bilen(falken og pirelli), men dette er da 2 år siden så håper di har komt med no bedre dekk nå...dette var da ein bil som hang SYKT på veien med gode dekk, så eg merka godt forsjellen når eg skodde den med federal dekk(skulle selge bilen så ville ikkje legge ut altfor mye penger i nye dekk)blei som å kjøre me vinterdekk syns eg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også anbefale Federal (regner med det er SS595 du har fått tilbud på).

Synes de er rimelig støysvake og så sporer de svært lite. Skal også tåle veldig høye temperaturer, da mange bruker de til å drifte med i Japan. Tøfft mønster er det også.... Men som Per sa: kunne vært bedre med tanke på vannplaning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også anbefale Federal (regner med det er SS595 du har fått tilbud på).

Synes de er rimelig støysvake og så sporer svært lite. Skal også tåle veldig høye temperaturer, da mange bruker de til å drifte med i Japan. Tøfft mønster er det også.... Men som Per sa: kunne vært bedre med tanke på vannplaning.

Ja det er SS595 224/40/18

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er SS595 224/40/18

hvilden pris på di federal dekka har du fått??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilden pris på di federal dekka har du fått??

1295kr hvis jeg ikke husker feil: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Federal er vel helt kurant til den prisen man betaler. Kjøpte slike ifjor. 225/40/18 og måtte ut med 1150 per dekk. Selvfølgelig får man bedre dekk, men pris/yttelse er vel dette en grei kombinasjon. Det er litt hollywood faktor ved banekjøring (les-hyling) men ikke noe ved "vanlig" kjøring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.