Anbefalte innlegg

Hei

Er det noe forskjell i festene på et fire-eiket ratt med airbag og et tre-eiket sportsratt med airbag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Er det noe forskjell i festene på et fire-eiket ratt med airbag og et tre-eiket sportsratt med airbag?

Hei

Er det ingen som vet om dette passer overens? Det er snakk om et ratt som sitter på s4 94 mod (4-eiket) som skal skiftes med s6 95.mod (3-eiket).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en 92 mod s4 å det gikk fint å bytte hos meg.. meeen husk å ta av ALL strøm.. smeller no jævli viss airbagen går.. heha! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en 92 mod s4 å det gikk fint å bytte hos meg.. meeen husk å ta av ALL strøm.. smeller no jævli viss airbagen går.. heha! :)

Hehe.. Er nok lurt det ja! ;) Så da gikk det rett på uten noe bytte av ringer eller noe slikt? Vet ikke om det festet for dette er noe annerledes om det er med justering av rattet eller ikke. S6-rattet satt på en stamme med justering, mens s4'n har ingen justering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei var bare å sette det rett på for meg.. men jeg fikk av en bil uten ratt justeringer da.. så er ikke helt sikker på om det blir det samme da.. men er jo rart viss det er det da.. sku da ikke tro dem har laget så mye forskjellige løsninger på det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.